tirsdag den 31. januar 2012

Strikket vest

Jeg har påbegyndt et nyt projekt. Egentlig er det ikke et projekt jeg havde planlagt at skulle igang med, men det kom snigende fra sidelinien, og lagde sig øverst på min to-do liste.

Det er en strikket vest, som jeg har set på Farmorfabrikken. Den er bare så kær, og mon ikke jeg kender én, der vil komme til at se fin ud i den!


Vesten er et Drops design, og du kan finde opskriften lige her. Jeg har valgt at strikke i baby merino, fordi jeg syntes det er noget lækkert garn. Faktisk valgte jeg også farven, som vesten på billedet er strikket i.


Jeg er ikke kommet så langt endnu, men ribkanten er strikket. Af en eller anden grund, så er rib bare ikke det jeg er mest vild efter at strikke! Jeg har aldrig strikket perlestrik før, så jeg glæder mig til at komme videre i processen - og selvfølgelig til at se det endelig resultat.

1 kommentar:

  1. Hej Karen
    Jeg har sendt dig et par mails for at fortælle dig at du har vundet en give away hos mig. Vil du være sød at tjekke om jeg evt. er røget i spam?
    Jeg vil nemlig gerne have din adresse, så jeg kan sende dig din gevinst.
    Kreative hilsener fra
    Karina

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...