søndag den 8. januar 2012

Et hult ekko

...er hvad man har hørt her på siden i 2012. 


Men der skal lyde et stort forsinket godt nytår til alle derude.


Tiden har bestemt ikke stået stille. Der er selvfølgelig også grunden til, at der ikke er sket det store herinde. Men jeg kan afsløre, at jeg ikke har ligget på den lade side. Jeg er selvfølgelig startet med at arbejde efter en skøn lang jule/nytårsferie. Føj hvor er det hårdt at komme ind i rutinen igen. Oveni er jeg igang med at arbejde på en vigtig præsentation, af et projekt vi skal starte på arbejdet. 


Jeg har dog haft tid til at lave lidt kreative sysler. Desværre fik jeg ikke foreviget resultatet, inden det blev afleveret i går! 
Der er blevet syet betræk til en gammel vugge. Vuggen hvor jeg og mine søskende har sovet trygt de første måneder af vores liv.
Nu er det jo snart lige op over med min søster, så det var vist på tide at den blev færdig.


Selve "kurven" ser nogenlunde sådan ud, og pudsigt nok, så er det næsten nøjagtigt samme type betræk jeg har syet.


billedet er fundet her
Vores vugge har desværre mistet "understellet", så det skal vi have fundet et sted.





2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...