fredag den 22. juni 2012

Så er der kommet blod på tanden

Altså ikke sådan i bogstavligste forstand, men mere uha, nu skal der kréeres.

Første kreation kommer til at bestå af følgende stoffer - tror jeg nok!

 
Det er til et endnu hemmeligt projekt - som jeg håber bliver til en realitet. Men mere røber jeg ikke, for det er til en gave - og måske læser modtageren med herinde.

Men det er skønt at lysten til at sy, strikke og sysle er vendt tilbage. Nu er der jo pludselig også et helt andet perspektiv i at skulle være kreativ! Det kommer til at stå i baby'ens tegn er jeg bange for, men jeg må indrømme at jeg syntes det er lidt hyggeligt...


2 kommentarer:

  1. Mon du er kommet videre i processen og fik udnyttet lysten til at sy? :)

    SvarSlet
  2. Blogging is the new poetry. I find it wonderful and amazing in many ways.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...