mandag den 12. december 2011

Give away - decor icons

Hermed præsenterer jeg en give away her på bloggen. Bag denne give away gemmer der sig en sød "skål" fra decor icons. En nissemor skål med plads til lækre julegodter.


Skålen er designet af Bin Basander André - en prisvindende designer, der er kendt for at skabe produkter der bl.a. opfordrer børn, og voksne, til at bruge deres fantasi!


Der skal helt sikkert bruges fantasi - men samtidig er det noget, hele familien kan være med til at samle (måske mest mor!). For skålen leveres som en flad figur, der skal foldes til en skål. Instruktion på foldningen findes på figuren.





billederne er venligst lånt hos basanderlundin

Alt du skal gøre for en vinderchance er følgende:

  • 1 lod: For tilmelding som fast læser og kommentar
  • 3 lodder: For ovenståenden og et link til give awayen i sidebaren på din blog (brug gerne de øverste billede)
  • 5 lodder: Hvis man opfylder ovenstående kriterier og derudover sætter karenbykaren på sin blogroll

Du kan altså deltage med 1, 3 eller 5 lodder :)

Sidste chance for deltagelse er fredag den 16. december kl.15.00. Den überheldige vinder annonceres fredag den 16. december.

9 kommentarer:

  1. Desværre kun 1 chance for at vinde denne dejlig præmie. Jeg krydser fingre med et lod.
    Rigtig god jul. :-)
    Knus Katrin
    katrin@greencat.dk

    SvarSlet
  2. Øv, jeg kommer kun op på et enkelt lod, skolen er bare så fin:)
    Hilsen karen
    Kme.Nielsen@gmail.com

    SvarSlet
  3. Ej, den er da for sød!
    Jeg snupper 3 lodder :)

    Glædelig jul!

    //Bobber

    SvarSlet
  4. Vil gerne deltage med 1 lod :)
    - malene_ruskjaer@hotmail.com

    SvarSlet
  5. Jeg deltager med 5 lodder...
    Sød og anderledes skål!

    :o) Karina

    SvarSlet
  6. Hehe. Hvor er den fin! Jeg er i hvert fald med på 1 lod :)

    SvarSlet
  7. Den er da sjov..
    Jeg er også med på 1 lod.

    SvarSlet
  8. Åh kan jeg også nå at være med??????
    Så vil jeg gerne have et lod tak

    Kig også forbi min give away der bliver trukket på søndag :
    http://chhans-tegneblog.blogspot.com/

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...