lørdag den 3. december 2011

DIY - lav mønstre på lys

Nogle gange kan det være svært at finde lige netop dét, man gerne vil have. Sådan kan jeg godt have det med lys - især advents- og kaldenderlys.


Farven er som regel ikke det store problem, for der er jo altid et væld af farver at vælge mellem. Derimod kan det godt være lidt vanskeligt med mønstret - syntes jeg. Der findes selvfølgelig mange søde motiver osv. Men jeg kan godt lide det personlige præg på tingene.


Derfor får du her en DIY på, hvordan du let kan skabe dine egne unikke mønstre på lys


Alt du skal bruge er



  • Lys af ønskede farve og størrelse
  • Pyntenåle - jeg har valgt nogle billige fra søstrene med farvede ender
  • En bidtang, der kan klippe de spidse ender af nålene
Klip enderne af de ønskede pyntenåle



Så er det ellers bare igang med kreativiteten - skab de mønstre du har lyst til.







Hvis du som mig - er lidt en slow-starter, så kan der jo også laves adventsnumre på lysene!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...