tirsdag den 6. december 2011

Gratis til og fra kort

Hvis du som jeg kan have svært ved at finde tid til alle projekter i løbet af julemåneden, så kan man være heldig at få hjælp på det store world wide web!

Jeg er ikke det store krea-menneske, når det kommer til papirskunst. Derfor enten køber, eller finder jeg mine til og fra kort på nettet.

Man kan vælge at printe dem på lidt kraftigere papir, så de bliver lige så lækre som dem man kan købe...derudover kan de jo få lidt stjernestøv i form af glimmer i forskellige farver, små rhinesten eller andet. Kun fantasien sætter grænser, og på den måde kan man alligevel sætte sit personlige præg på nogle "færdig lavede" til og fra kort.

Er fundet her - hvor der i øvrigt er mange flere
Hvis du ønsker at hente ovenstående, kan du vælge at downloade det i doc-format. Filen åbner således i et word dokument, hvor det vil være muligt at rette i, eller fjerne to/from. Jeg vil helst have det stående på bagsiden af mine til og fra kort, derfor fjerner jeg det helt - og tilføjer det med håndskrift på bagsiden af det lille kort. Det er selvfølgelig ikke alle de gratis kort man kan gøre det med!

Fundet her

Det søde rensdyr finder du her
Hvis du googler "free gifttag", kan du finde et hav af forskellige gavemærker - bl.a. på denne hjemmeside hvor de har samlet en del forskellige.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...