søndag den 4. december 2011

Give away

I anledning af at julen nærmer sig, vil jeg starte en give away. Vi er alle igang med forberedelserne til julen på den ene eller den anden måde.

Jeg har bl.a. været igang med at bage jule småkager. Derfor er denne give away en form til at lave søde små kagehuse med - hvad enten det nu skal være peber eller honningkager :) 

Sådan nogle fine kagehuse, der kan pyntes på alle mulige og umulige måder. Også en rigtig god idé til at beskæftige nogle jule-utålmodige børn.



Alt du skal gøre for en vinderchance er følgende:

1 lod: For tilmelding som fast læser og kommentar
3 lodder: For ovenståenden og et link til give awayen i sidebaren på din blog (brug gerne billedet ovenover)
5 lodder: Hvis man opfylder ovenstående kriterier og derudover sætter karenbykaren på sin blogroll

Du kan altså deltage med 1, 3 eller 5 lodder :)

Sidste chance for deltagelse er fredag den 9 december kl.24.00. Den überheldige vinder annonceres lørdag den 10 december.

7 kommentarer:

  1. Jeg vil gerne deltage med et lod.

    SvarSlet
  2. sådan et kunne vi virkelig godt bruge ;) Hapser hele 5 lodder!

    SvarSlet
  3. Jeg snupper et enkelt lod.
    Kh Stine

    SvarSlet
  4. Også et enkelt lod til mig tak! Sådan en kagehus-udstikker ville da være toppen....

    SvarSlet
  5. Hej Karen. Jeg vil gerne være med, men har desværre ikke fundet ud af at lægge billeder ind i siden via iPad/iPhone endnu (og manden arbejder ved computeren her til aften), så det må desværre kun blive til et enkel lod (fast læser/blogroll).

    Ha' en god aften ;o)

    SvarSlet
  6. Dejligt at I har lyst til at deltage - alle er noteret :)

    @ Pia - skidt med det. Du er vist midt i mellem :) jeg noterer dig for 3 lodder.

    Karen

    SvarSlet
  7. Skynder mig at være med på 3 lodder... :o) hvor er den fin....

    God dag..

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...