fredag den 14. oktober 2011

patchwork tæppet - den færdige version

Jubiii. Patchwork tæppet er syet færdig - som i helt færdigt. Det har ligget og luret på mig ovre fra hjørnet de sidste par uger. Der har været andre projekter inde over, og ja så var jeg jo bare gået fuldstændig død i det. 


Men efter den gode følelse kasketten gav mig, fik jeg mod på at kaste mig over tæppet og færdiggøre det. Og nej det har selvfølgelig ikke noget at gøre med, at jeg får besøg af min dejlige nevø Lau på 8 mdr. i dag ;)


Det gik forbavsende hurtigt med at sy det sammen. Jeg droppede skråbåndskanten - det havde jeg ikke lige mod på. Men istedet syede jeg det bare sammen. Jeg må sige, at jeg faktisk er blevet ret tilfreds med resultatet, trods alle problemerne undervejs.


Her kommer lidt billedspam..




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...