fredag den 7. oktober 2011

stoffer

Jeg har været en tur forbi både stof og stil samt den lokale stof pusher. Der skal nemlig kreeres en kasket til en lille purk!


Egentlig havde jeg besluttet mig for at sy den af babyfløjl i en grønlig/kaki farve.




Inderstoffet skal så være den lyse bomuld. Det sorte er til et andet projekt! For projekter er der vist rigeligt af i mit hoved for tiden..


Men så var det, at jeg faldt over dette stof - det ternede!




Det ternede, som også kunne være fint til en kasket! Så nu står jeg med det svære valg...skal det være den ene eller den anden.

2 kommentarer:

  1. Ternet kasket!!!
    Så cool til den lille fyr.

    Stine:)

    SvarSlet
  2. Ja jeg er vist efterhånden også kommet frem til, at det ternede vil passe godt til en lille fyr, der er ude på narrestreger :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...