onsdag den 5. oktober 2011

Hverdage og bagagerums marked

Ja jeg er her endnu!


Tiden er gået med krea og hverdage med knald på. I søndags var min søster og jeg på bagagerums marked i Esbjerg. Vi havde for første gang en stand på sådan et marked. Så vi havde selvfølgelig ryddet gemmerne for alt overflødigt. 


Kvaliteten på billedet er desværre ikke den bedste - kombi af total solskin og mobilkamera.


Det var en rigtig hyggelig dag på marked, hvor vi heldigvis kom hjem med mindre end vi havde med ;)
Men ikke alt vi havde med var second hand. Til dagens anledning havde vi svinget kreastaven og fremtryllet forskellige ting.


Jeg havde bl.a. nogle af mine kæder med


Derudover havde jeg været igang med symaskinen igen. Ikke med tæppet, men jeg havde lavet en baby puzzle ball med klokker syet i.


Søsteren havde produceret nogle søde uglebilleder til dagen


Det var en total sjov dag, hvor vi fik handlet, krejlet og pruttet om prisen. Så det er ikke sidste gang vi - eller jeg - skal afsted.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...