onsdag den 18. januar 2012

Færdige gardiner

Jeg er endelig blevet færdig med gardinerne til min søster. Sikke en kamp. Egentlig er det vel ret simpelt at sy gardiner. Men det drillede mig meget til sidst, så det tog lidt længere tid end forventet. De har også lidt skønhedsfejl her og der, men ved man det ikke, ser man det forhåbentlig ikke. 


Gardinerne er hængt op, men jeg har desværre ikke et billede. Men de ligner faktisk disse ret godt. Det er trods alt efter det billede de er syet!




Stoffet er fra IKEA. Som på billedet syede jeg også gardinerne med stropper, hvilket jeg syntes giver gardinerne nogle flotte folder. 


Målene på gardinerne er selvfølgelig lavet ud fra vinduets størrelse. Men i forhold til mængden af stof, længden og bredden på gardinet osv., der brugte jeg Jysk's gardinguide.  
Skønt at der findes sådan én - når man som jeg ikke har erfaring med at sy gardiner. Måske er det endda ikke sidste gang!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...