mandag den 9. januar 2012

Gardiner

Jeg har lovet min søster at sy gardiner til deres børneværelse. De har købt stoffet, og ved lige nøjagtigt hvordan de skal se ud.


Gardiner med stropper og folder.

Hvordan gør man lige det?? Jeg har aldrig syet gardiner før, så jeg har søgt nettet tyndt, uden det store resultat. Så talte jeg med den lokale stofpusher her i byen. Hun foreslog, at jeg kiggede lidt på Jysk's hjemmeside, for der har de en gardinguide. Smart!

Nu har jeg fået tegnet mål op, regnet og regnet om. Stoffet ligger klar, nu skal det "bare" klippes ud og syes.

4 kommentarer:

  1. Hej Karen.
    Du har VUNDET!
    - Så kig forbi... :)

    SvarSlet
  2. Det er ikke svært at lave gardiner. Det er bare frygtelig kedeligt...

    SvarSlet
  3. @ Sara - Jubii hvor er det bare fedt, at jeg har vundet. Stof kan man jo ikke få for meget af :)

    @ Astrid - jeg syntes, jeg kæmper med dem lige nu! Øv hvor er de bare trælse :)

    Karen

    SvarSlet
  4. hej karen, de gardiner ser bare fantastiske ud! Jeg har selv ihærdigt prøvet at sy gardiner, men ender altid ud i noget der slet ikke er lige øv :( . Plejer at købe stoffet fra uniggardin.dk og tak for din gardinguide :D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...