mandag den 21. november 2011

Jeg er her endnu!

Hold da op - det er en hel uge siden jeg sidst har været aktiv herinde. Alt er blevet forsømt den sidste uge. Jeg har haft nogle meget lange arbejdsdage, og så har jeg holdt før-fødselsdag for familien. Ja det kræver tid, når man gerne vil gøre tingene så godt! Og godt det blev det (altså før-fødselsdagen) - desværre ikke foto-godt, for vi glemte alt om at få taget nogle billeder undervejs.

Midt i alle forberedelserne til før-fødselsdagen fik jeg da tid til at få det første julepynt op (I know - det er bare tidligt)




2 kommentarer:

  1. godt du er tilbage igen :)
    så du hurtigere end mig! har ikke fået noget op, men det har godt nok ligget fremme i noget tid tsk tsk ;)

    SvarSlet
  2. Ha ha, ja jeg river mig også lidt i håret - for det er bare tidligt for mig, at få julepynten op! Men jeg er ikke hjemme næste weekend, så det er jo med at udnytte tiden fornuftigt :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...