tirsdag den 1. november 2011

huskeliste

I dag faldt jeg over denne huskeliste hos Marolle




Jeg tror at enhver kan relatere til denne liste. For midt mellem hverdagens trummerum, så har vi vel alle en masse ting, vi gerne vil nå, gøre bedre eller måske bare gøre mere af!


Jeg vil sige, at jeg lever fuldt ud op til nr. 9 - jeg drikker masser af kaffe. Jeg burde blive bedre til nr. 6 - hvorfor ikke bare rose sig selv til skyerne! Jeg skal blive bedre til at stoppe selvkritikken...dvs. nr. 18 kommer lidt ind fra sidelinjen her.


Men jeg giver ikke bare sådan op, nr. 16 - og nogle gange (ofte måske) bryder jeg reglerne, som i nr. 24. 


Lige for tiden ville jeg ønske, at jeg kunne blive bedre til nr. 33. Jeg skal stoppe med at fylde på mine lister (nr. 1) - for de har desværre en kedelig tendens til at blive længere og længere.


Pyha, lige nu vil jeg praktisere nr. 7!

2 kommentarer:

  1. Hej :-)
    Fandt vej til din fine blog via Marolle. Jeg skal vist også arbejde på nr. 4 (a lot!) og skære ned på nr. 7. Og og og.... ;-)
    Kh Katrine

    SvarSlet
  2. Hej Katrine!
    Ja den der nr. 4 kan jeg vist også tilføje min liste :)) Lige nu burde jeg rydde op, så der kan blive plads til nye kreative udfoldelser.

    Karen

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...